سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

اسپرت

صله رَحِم، سبب دوستی می شود . [امام علی علیه السلام]

 RSS 

کل بازدید ها :

6273

بازدیدهای امروز :

1

بازدیدهای دیروز :

0


درباره من


لوگوی من

اسپرت


 اوقات شرعی

اشتراک

 


آوای آشنا



[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

عبدالصمد پوربهی تاریخ یکشنبه 85/11/29 ساعت 1:54 صبح

 

شخصی میخی را برعکس به دیوار می زد. دوستش از راه رسید و گفت: «تو اشتباه می کنی، این میخ برای دیوار روبه روست.»

 

دنیای گنجشکی

یک روز یک گنجشک با یک موتوری تصادف می کند و بی هوش می شود. وقتی به هوش می آید، می بیند در قفس است. می زند توی سرش و می گوید: «بیچاره شدم، موتوریه مرد!»

 

شخصی از ملا پرسید: می دانی جنگ چگونه اتفاق می افتد؟ ملا بلافاصله کشیده ای محکم در گوش آن مرد می زند و می گوید: اینطوری!

 

یک نفر خودش را به موش مردگی می زند، گربه می خوردش.

 

 فراموشی

مردی به مطب پزشک رفت و گفت: «آقای دکتر! چند وقتی است که بیماری فراموشی گرفته ام. چه کار کنم؟»

پزشک:« اول بهتر است تا فراموش نکرده ای، ویزیت مرا بدهی.»

 

 

 در کلاس ریاضی

معلم:« ناصر! اگر حمید ۵ تا مداد داشته باشد و ۳ تای آن را به رضا بدهد، چند تا مداد برایش می ماند؟»

ناصر:« آقا اجازه! ما حمید را نمی شناسیم و کاری هم به کارش نداریم.»

 

در عکاسی

عکاس:«دوست دارید عکستان را چگونه بگیرم؟»

مشتری:«مجانی!»

 

به شرط چاقو

مردی بادکنک فروشی باز کرد، اما بعد ازمدتی ورشکست شد، چون بادکنک هایش را به شرط چاقو می فروخت.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com